Intrebari frecvente
Index:
- Cum ma programez?
- Oferiti garantie pentru service?
- In cat timp pot lasa masina la dumneavoastra?
- Cat ma costa revizia? Cat ma costa inlocuirea unui stop de pozitie?
- Am Opel Astra si vreau sa-mi fac revizia. Pot veni la Auto Line?
- Mi-a aparut o luminita galbena pe bord. Ce fac?
Cum ma programez?
Pentru a va programa, ne puteti:
- contacta telefonic la 021 444 7755 sau 755 744 544
- trimite un e-mail catre programari@autolineservice.ro
- completa Formularul de Programare Online.
- Face direct o vizita cu autovehiculul dumneavoastra in Valea Lunga 54-56, Sector 6, Bucuresti [catre harta], de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 17:00 si sambata 8:00 - 13:00.
Oferiti garantie pentru service?
Da. Toate operatiile care sunt efectuate la service-ul nostru beneficiaza de garantie. Perioada de garantie variaza in functie de natura interventiei.
Comandand piesele de schimb de la partenerul nostru, AXEVO, beneficiati de o procedura simplificata in cazul onorarii unei garantii. In plus, sunteti asigurat ca piesele se vor potrivi.
Documente necesare
Pentru a putea beneficia de clauza de garantie va rugam sa prezentati la unul dintre sediile SC AX EVO AUTO SRL piesa suspectata a fi defecta in interiorul perioadei de garantie impreuna cu copii dupa urmatoarele documente:
- talonul autovehiculului;
- factura sau bonul fiscal de la achizitia piesei;
- factura si devizul de montaj completat cu numarul de kilometri de la bord din momentul montarii piesei; mentionam ca trebuie sa va asigurati ca Service-ul care va inlocuieste piesa noua trebuie sa detina autorizatie valabila de la Registrul Auto Roman potrivit careia poate sa efectueze lucrari de reparatii si intretinere pentru modelul de Ford detinut de dumneavoastra (exemplu: Ford Fiesta 1989-1995; 1996-2000; 2000-2008; 2008-in prezent, Ford Focus 1998-2005; 2005-2008; 2008-2011 etc);
- o nota de constatare eliberata de un service autorizat RAR care sa contina descrierea defectiunii precum si numarul de kilometri de la bord din momentul constatarii acesteia;
- toate piesele trimise din tara catre unul dintre sediile noastre vor avea achitata obligatoriu taxa de curierat la EXPEDITOR. SC AUTO LINE SERVICES SRL va refuza coletele care vor sosi cu plata la destinatar!
- in cazul unei piese originale FORD este necesara o poza (in format electronic sau in format clasic, pe hartie) a ceasurilor de bord in care sa se poata vedea clar numarul de kilometrii din momentul constatarii defectarii reperului respectiv.
In cat timp pot lasa masina la dumneavoastra?
Puteti veni oricand cu autoturismul dumneavoastra la noi la service, de luni pana vineri, intre orele 8 si 19. Un consilier service va face receptia.
In cazul in care ajungeti spre finalul programului puteti opta sa lasati vehiculul in parcarea noastra. Parcarea Auto Line este monitorizata cu camere video, iar paza este asigurata de o agentie de paza si protectie.
Cat ma costa revizia? Cat ma costa inlocuirea unui stop de pozitie?
Pentru orice detalii legate de costul manoperei si/sau al pieselor auto, ne puteti contacta pentru a discuta cu un consilier mecanic Auto Line.
Am Opel Astra si vreau sa-mi fac revizia. Pot veni la Auto Line?
Desigur. Auto Line este un service multibrand. Asiguram revizia pentru o gama larga de marci auto, printre care si Opel.
Mi-a aparut o luminita galbena pe bord. Ce fac?
Ne puteti face o vizita. Vom identifica problema si va vom comunica timpul si costul necesare reparatiei.